ZZZzzZZzzzZZzz

Varför fick jag för mig att jag skulle lägga mig och sova i soffan när klockan var fem?! Jag vet mycket väl att jag blir alldeles yr och illamående om jag sover på dagen. Nu sitter jag här och känner mig helt bakom flötet. Jag vart långt ifrån piggare efter det, bara tröttare, illamående, yr, skakig och oförmögen att göra något vettigt. (Om jag nu någonsin gör något vettigt, vill säga.) Jag som skulle packa, diska och städa. Men, nej. Nu vet jag inte vad jag ska göra... Jävla bananhjärna jag är.

(Jag skulle vilja söka till Idol, bara för kul. Men absolut inte vara med i tv, fuck noooo. (Jag och Josefin pratade om det på skolan idag)(kind of kul))
(Fulla människor som skriver på msn är ganska kul också)

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Verkligen sämst att somna när man kommer hem >.< Jag somnade framför bygglov vid fem och vaknade halv sju eller så >.<



Min bror kanske ska på idol i morgon. haha ;D Åk men han vettja.

2009-04-03 @ 09:28:09
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, fyfarao! Inte nice alltså -.-



Jaså? Varför ska han dit? :D

2009-04-03 @ 15:26:29
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0