Balé

Någon sa till mig, att "balé" är en finslipning av ordet "balle". Jag kommer tyvärr inte ihåg vem.

Igår cyklade jag och Mirja runt lite med Rambo (hennes hund, va). Mmh, aaahh. Typ, det gjorde viii. mmmh. Ah, åh sen dårå va, då for vi ut å typ kolla på alla killlaaar, tihihi! <3<3333<33 Älsjaaaar pojkaar, ;)));) Kom kom, hihi!


Nej fyfan. Slå mig fördjävla hårt om jag någonsin skulle bete mig så. Nej förresten, då kan ni lika gärna dunka huvet i väggen och säga godnatt till mig. Gah. Gatumusikanten Anders Hånglade. Hahahahahaa, fyfan vilken bra humor jag har. Helt otroligt bra! Nu ska jag ut och cykla i det bajsbra vädret <3<3<33<3333< nmmmmhhh aah, för det är typ najss, hhhihiiiihhihihihiiiii :DDD:D



Kommentarer
Postat av: hannaaaa

jag har länkat dig på min blogg, om det är luuunch? :)

2009-08-12 @ 00:42:17
URL: http://bernahanna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

det går alldeles finfint! :D

2009-08-12 @ 16:12:25
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0