Dagens.

DAGENS VILL HA: Studenten.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor, brun tunika och olika armband.
DAGENS SMINK: Lite av varje, foundation, mascara och ögonskugga.
DAGENS FRISYR: Utsläppt, lugg och lockigt
DAGENS LÅT: Eddie Vedder, Long Nights.
DAGENS PLANER: Just nu, sova. Innan hade jag inga.
DAGENS SAKNAD: Josefin.
DAGENS BÄSTA: Chilinötter och vatten.
DAGENS ROLIGASTE: När jag och pappa åkte och tankade. Jag satt i bilen och såg en kille med världens häng och han gick som en ostkrok. Jag började skratta och höll handen framför munnen, sen tänkte jag fråga pappa om han också hade sett han. Men jag behövde inte fråga, han knackade på bilrutan och jag öppnade dörren. Såg att han skrattade och pekade, jag skrattade och klev ur bilen och härmade killen med häng.
DAGENS DUMMASTE: Att jag bor i Sveg och i Ljusdal.
DAGENS MISSLYCKANDE: Skulle vilja påstå att det är jag.
DAGENS DROG: Piller. Tabletter.
DAGENS KÖP: Ingenting.
DAGENS GODIS: Chilinötter och godis som min hund har slickat på.
DAGENS HUMÖR: Extremt förvirrad.
DAGENS MENING: "kan du härma en katt från stockholm då?" "eeh... mjau?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0