Film, godis och filtarrrrrr

Nu ska jag starta min dator och se klart på Benny and Joon. Efter det blir det Deep Blue Sea med en stor filt runt mig. Jag känner att det är en sådan dag idag, då man bara kurar ner sig under filtar med kuddar och bra filmer. Och struntar i vad det är för dag, och vilken tid det är. Jag tror man mår ganska bra av att göra så ibland. Och jag tror att när man är förkyld, så ska man inte gå på jobbet eller skolan, utan det är ett sätt för kroppen att säga att man måste ta det lugnt ett tag och vila upp sig. För att må bra ett tag. Och bara vara med sig själv. (Oj, hör ni hur likt det låter som Norrlands-Guld reklamen på TV? - "Att få vara för sig själv ett tag") Men hur som helst så ska jag kolla på film, äta glass och ta på mig en fet t-shirt och underställsbyxor. Sweet!

Ciao Bella.

Kommentarer
Postat av: Ma

Låter awesoooooooom!! XD

2009-08-16 @ 17:38:15
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0