För dålig för att kasta sten

Jag förstår inte vad som är fel. Med mig. Jag har alltid undrat det. Söker förtvivlat svar. Jag skapar mina egna fel på mig själv. För kort, för tjock, för ful, för blyg, för dålig, för klumpig, klantig och korkad, för konstig, för...ensam. Det är väl bara några bråkdelar av vad jag tror är fel. Jag förstår inte vad det är för fel med mig som söker fel.

Jag har ledigt i fem dagar snart och har ingen aning om vad jag ska göra. Och om ni (mina vänner) vill hitta på något så får ni faktiskt säga det snarast, innan jag tackar ja till mer jobb. Så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Ma aka McAwesome

Men kom hit då din snorunge, även om jag inte kommer vara hemma så kan du ju leka med dom andra töntarna!

2009-08-04 @ 22:45:17
URL: http://thedancingflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0