JAG FÅR SNART ADHD!

Åhhhhhhhh, jag är så arg, ledsen, förbannad, irriterad så det är inte sant! Vad ska jag göra?!!!!??½!!!!!! helvete, åh jag ska döööööda döööödaaaaaa MOAHAHAHA!"!!!!!!! ETTETTEtTT"!"""  Serri, jag tror att jag håller på att få psykbryt, anfall, utbrott snart! Jääääävlaaaar. Tänk om man kunde skriva ut sin frustration på datorn. HÄRLIGT.........§!!!!!!!
Jag åker till Ljusdal på fredag, så nu vet ni! Då slipper dom ringa och fråga med sin destperata tiggarröst om jag inte kan jobba, snäääälla? snälla snälla snälla, snälla mamma?!!!!! kaaaan du inte jobba? Snälla, det vore gulligt, vi har ingen annan, världen går i bitar om du inte jobbar ikväll och imorgon och i morgon på morgonen och i övermorgon.


:))))):):):):):):) *cutcutcutcut*

Kommentarer
Postat av: Ma aka McAwesome

hahaha jag tycker du gör det skitans bra, faktum!!!!

2009-08-05 @ 15:16:53
URL: http://thedancingflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0