Jag råkade dö.

Jag har ju varit i Färila/Ljusdal ett tag. Från lördag till måndag. På lördagen var jag hos Matias nästan hela dagen. Vi kollade på Polisskolan2 och Supersugen. Åt köttbullar och potatis och åkte in till Ljusdal en sväng. heheheh. Sen kom Josefin och då åkte vi hem till mig ett tag, innan vi drog iväg på ett party i Borr. Josefin snubblade omkring och var allmänt dingdong och kocko. Jag och Matias gungade och var kvinnliga. En ganska... annorlunda fest. De jag brukar vara på är mer vilda så att säga. Fast det var roligt att det nästan bara var esteter där! Jag kände mig väldigt bortkommen på den festen faktiskt. Jag vet inte varför. Konstigt. Jag brukar vara så galen och vild annars. Men jag var nog den lugnaste där.

På söndag åkte vi hem till Matias igen, för att sedan åka och bada i sång-hus-sjön. Sånghussjön. Det var riktigt varmt i vattnet. Gött! Efter vår lilla tur till stranden åkte jag och Josse hem och sov i flera timmar. På kvällen/natten blev det två rysare. Jag, Josefin och Matias dog nästan av skräck! Hur som helst, en mycket najsig helg.

Måndagen spenderades i Sandtjärn framför en eld med en massa maschmallows (hur i helvete stavar man till det?!) och korv. Sedan tog jag mig ett dopp i det blå. Det var varmt i den tjärnen med. Vi satt framför den där elden, med stulna vedträn från närmsta gård, till klockan tre på natten. Alltså... sex timmar. Det var jag, Simon, Rasmus, Tobias och Johan som roade oss med det. Folköl. Folköl drack vi också. Heiniken var godast. Jag ville inte erkänna det. För Norrlands Guld är mycket coolare. Det ligger säkert en massa vita bollar efter oss runt grillplatsen, haha! Mashchmallowss.

Tisdag, igår, så satt vi framför TVn. Simon spelade töntspel. Vi satt där ungefär hela dagen/kvällen. Förutom när vi gick på ICA för att köpa godis. Kollade på Klarry gjorde vi också. Ni vet, funderingarnas mästare. Och här kommer några favoritcitat:
  • Undra hur många schamponerade sälfittor det får plats i en badbassäng?
  • Om jag var en wookad älg, undra om jag kunde stå i spagat då?
  • Jag kanske skulle kunna trolla, om jag hade snäckskal i ändtarmen?
  • Om jag va ett trosskydd, undra vilken fisk jag skulle lukta som då?
  • Luppaluppa kanelpuppa!
Ja, han är nog inte så klar, den där Klarry. Haha!

Ikväll blir det jobb. Börjar sju, slutar elva. Lika imorgon.

Kommentarer
Postat av: Josefin

tönt, du gillade ju inte klarry? men jag veeeeet att du älskar honom och du vill ligga med honom lika mycket som en emma.

2009-08-12 @ 17:23:53
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Anonym

med emma alltså

2009-08-12 @ 17:24:05
Postat av: Ma

Jag vill ocksåååå på estetfeeeeet.....buhuuuuuu.

2009-08-12 @ 21:11:44
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0