Konsten att säga nej (?!!?)

-.- -.-´
Emogubbar -.- -.-´

Mkeeeeeej. Jag åker inte på fredag, det blir lördag i stället. Jag vill vara hemma och ta det lugnt en dag i alla fall innan jag drar iväg igen. Känns som att jag aldrig har tagit det riktigt lugnt här hemma den här sommaren. Så, det kan nog bli skönt. Typ läsa, sitta ute (om det är bra väder... -.-´) och bara chilla som en chili. YES! Och imorgon då är det på allvar sista dagen jag jobbar på fem dagar, nu tänker jag säga till på skarpen om dom ringer. Jag tänker inte ta på mig mer jobb. Gött med pengar i fickan i alla fall. Eller nä, de ligger ju inte där. Bara på kontot, och där ser man dem ju inte. Fett tråkigt, jävla elektronik och moderniteter. -.- Dagens ungdomar, bara spel och spel och datorer. USCH! Nu ska jag äta. Något. Eller... NÅGON, MOhahahahaha!!!!!!

Bah skojja, jag är fel i huvudet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0