She´s my cherry pie. (Whaaat?!)

Ungefär coolaste jag sagt, ever!

Anonym: "ja hahah:P.. läget annars då?:Phahah"
Jag: "Jo det flyter på, lika fort som en bajskorv i ett avloppssystem. Själv då?"

<3

Nu ska jag snart cykla på jobbet och arbeta min sista dag. Mmmmhhh...
Som ni kanske förstår så har jag knäppt kort idag. Jag och kusin. Vi hade väryväry najs. Och i helgen blir det, VAD? Jag är bjuden på två fester och jag vet inte hur jag ska kunna vara på båda samtidigt... Någon som kan uppfinna en kloningsmaskin lite snabbt? Oppfinnar Jocke i Kalle Anka kanske? Han skulle jag lätt knulla. (Nej fy skämmes att jag skrev så, nu blir det linjal på fingrarna!)

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: det var inte meningen alls. för det var faktiskt, för en gångs skull, inte honom jag skrev om. bara en pojke från sönder (där bor inte pojken) som spelade gitarr. :)

2009-08-13 @ 23:23:43
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jadu, man vet aldrig. Tyckte bara att du skulle få veta att det lika gärna kunde tolkas som en annan... pojke. :)

2009-08-13 @ 23:31:22
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, det är fint att du varnar mig ^^ men han kan ju för fasiken inte vara alla pojkar i världen :D

2009-08-13 @ 23:33:16
Postat av: Jennifer

Hahaha, nä men kanske i din värld. Åtminstone som det var för ett tag sen! ;D



Ochochoch, åååh... Varför kan inte du komma hit i helgen och parta?!!! Det är fan askalasmycket som händer. Marielle har 18års fest, Pia har fest på myrgränd PLUS att det är avslutningen på storön :D

2009-08-13 @ 23:37:20
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh, duuuuumt. Men jag har ju noll kronor och så är jag heller inte sådär jättepartysugen. :/

2009-08-13 @ 23:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0