Studentmössor och sånt

Oj oj oj, vad hemskt det känns att inte blogga så mycket. Mitt tangentbord har ju varit död i över en vecka så... Men men, jag ska ta den här och förra veckan i stora drag.

Fredag, fest hemma hos mig. Josefin 18 år. Det var en hemskt trevlig kväll med nya spännande människor. Emil kom hit från Stockholm, honom hade jag inte sett på flera månader. Det var roligt att återse honom igen. Jag spenderade natten i Järvsö och Josse och Emil hemma hos mig.

Resterande av helgen bestod av TV i massor.

Måndag, skolan körde igång på riktigt den här gången. Kändes väldigt fel och deprimerande. Fel för att jag kände mig så stor, för stor för att gå i skolan. Tisdagen kändes likadan, onsdagen började kännas lite bättre efter ett tag. Lite lek med mina vänner så vart allt så mycket bättre. Ni gör mig så glad. Igår köpte jag lite kläder för min lön. Likaså idag, en röd kappa och en jeans-skjorta i Hudiksvall. Jag och Josefin har förövrigt beställt våra studentmössor idag. Samt en visselpipa, guldpenna och ett sånt där band man har runt sig på skönhetstävlingar, haha! Nu sitter jag och väntar på besök igen... Drygt. Jag hör  "Sagan om ringen" i bakrunden på TVn. Jag hatar den filmen. Det är bara den där fulfotade jäveln som gör det värt att se. För han är så fin. Eller inte så jätte... Lite bara. Hans fötter är extremt avtändande. Eller som våran lärare sa idag om några kalsonger man kunde beställa i "studentkatalogen" - Alltså, vadfan... Dom där är så jäkla osexiga.
Jag tycker om våra nya lärare. Speciellt Jens, han skrattar så gulligt <3 HELA tiden, efter han sagt något "roligt" Hihihii! Fniss.

Nu ska jag nog segla runt på internet ett tag och använda mitt tangentbord allt jag kan. HEJDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0