Det luktar kycklingprutt

Julstöket har börjat! Julen infinner sig i nästan varje hem. Kakbak och knäck-kokning, inslagning av paket och julpyssel. Snön ligger som ett tjockt duntäcke på marken med gnistrande is på. Allt är i sin ordning, allt förutom min julkänsla. Vart sjutton är den? Den kanske kommer imorgon eller så när morfar kommer. Det brukar den göra. Eller så är det så att jag är för gammal, hehe. Well now, efter maten åker vi hem till mormor och byter julklappar. Blir mysiiit dä! Kollar på balklänningar också. Shit alltså. Verkligen inte min stil. Vill inte ha såna här fula, blanka och gigantiska klänningar med skrikiga färger. Ser ut som prinsessklänningar. Jag vill nog ha något med en mer... naturlig stil. I naturliga färger med ickeglänsande tyg. Och inte bara axlar. Njaa... Ska kolla vidare jag!

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag vill ha bomulls klänning i någon knallig somrig färg eller ljus färg!!! :D kort och sval ska den vara!!!

2009-12-22 @ 22:14:40
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: maggio

Känner likadant! jag vill inte heller ha någon jäkla glansig prinsessklänning. Vi ska ju för sjutton vara esteter här!

2009-12-23 @ 11:54:39
Postat av: Jennifer

Jaa precis! Det är så himla svårt... Man vill inte vara uppklädd samtidigt som man vill det, tricky tricky!

2009-12-23 @ 12:06:26
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Ma

Haha man skulle ju fan kommit i något ovanligt tyg som...öm typ manchester!!! Eller flanell!! Lätt att jag skulle gå i flanell hahaha xD

2009-12-24 @ 09:46:52
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, ja typ... Vore liksom rebelliskt och bra! :)

2009-12-24 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0