hold my breath and count to three

Spya

Kräkas

Typ, you can eat your shit, man... Och ja, du ser faktiskt ut som en pubisfitta. Det var du som sa det, och jag konstaterar det. Nä, men holly jolly motherfucker! Nu ska jag umgås med svenssonfamiljen och göra som alla andra uttråkande människor och kolla på TV. Televisionen, som det en gång kallades för. YES.

Okej, nä men jag skulle försöka hålla bloggen lite gladare. Så var det! Okejokej... Låt oss börja så här: Igår var det "jul"-mys med estetjävlarna. Inte så juligt. Men det var trevligt! Vi gjorde kola och dansade dansmatta (eller hur säger man? Stampar på dansmattan? Försöker-sparka-till-rätt-ruta-dansmatta!). Nåväl, vi gick ut på Ljusdals snöfria gator och gick förbi Järnvägs och sånt. Sen gick vi hem, pratade, sov. Vaknade, åkte bussen hem till mitt inte så kära, samtidigt väldigt kära Sveg. (Det var ju i alla fall snö här). Efter detta har jag suttit och målat. Kreativiteten gott folk, kreativiteten! Gick in på Dollar och såg något roligt: Skum Mus och Skum Bananer. Jag tyckte till och med att det var så roligt att jag tog kort på det och skickade det till Erik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0