Bekännelser

 

Jaa, jag tror att min "tuffa" image håller på att... Ja, gå i stöpet.

Vad ska man säga liksom?

En konversation med mig och Josefin:

 

 

 

 

 

'          Mrs Starfighter säger:

lololololol. det är så roligt att du gillar håkan

Jennifer säger:

ja jag vet

Jennifer säger:

och jag har alltid gjort det men aldrig erkännt!

Jennifer säger:

och jag gillar blommor och rosa

'          Mrs Starfighter säger:

rosa?!

Jennifer säger:

jaaaa

Jennifer säger:

fniss

Jennifer säger:

och jag är dö-tokig i romantiska filmer och romantik och kärlek överhuvudtaget!!!

'          Mrs Starfighter säger:

du skojade bara, eller hur? :]

 Jennifer säger:

neeeeeeeeeeeej!

Jennifer säger:

jag är seriös!

'          Mrs Starfighter säger:

jennifer säger; jag skojade

Jennifer säger:

neeeej½

'          Mrs Starfighter säger:

rosa och kärleksfilmer?

'          Mrs Starfighter säger:

och HÅKAN!?

Jennifer säger:

ja

Jennifer säger:

jaaaa

'          Mrs Starfighter säger:

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHA!

Jennifer säger:

äsch vadå???

'          Mrs Starfighter säger:

"yo, maddafaaakkkkkkkaaaaaaaa! Jag heter Jennifer och jag hatar världen. Jag sover i min Ozzy t-shirt och jag har träffat the poodels. Mitt bdb-lösen är "pip" och jag är hemskt politiskt insatt. SEN gillar jag även rosa, kärlek och romantiska filmer, och HJåkan hellström är min favorit, han brukar jag klä ut mig till" *perkele med blommor runt*


Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Jennifer, hur smart är det att skriva ut ditt maddafakka lösenord i din blogg?

2009-02-18 @ 09:29:37
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Mjodu, det har du rätt i. Nu har jag ändrat.

2009-02-18 @ 11:44:07
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0