Fez rules!


That 70´s Show. Himla roligt!


Jag, Emma och Josefin var till Finess och fikade idag. Jag och Emma har vunnit 200kr  att köpa fika för.
När vi satt där vid ett av de lediga borden, hördes en flicka ropa till sin mamma några gånger.
-Jag går och bajsar nu ja mamma!
Sen ropade hon en gång till sin pappa också.
-Pappa, jag ska gå och bajsa!
Just då satte Emma i sig den stora kletiga chokladbollen. Smaskens!
Tänk om man skulle göra det i vuxen ålder? Men jag antar att det är det som är det härliga med barn, de är så ärliga och rak på sak. Inget knussel.

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Sötpojke!'

Snart ska jag nog bajsa. :]

2009-02-21 @ 18:13:54
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, han är söt som såkker!

Jag med. :]

2009-02-21 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0