kukägandeäckelkillar

Jag antar att rubriken säger det.
Det började med att jag skrev en lååång text, men jag kom på mig själv med att dela ut för mycket information. Det är ju det här med att man alltid ska vara "lagom." Lagomt mycket information. Lagomt mycket text. Lagomt många bilder. Lagom. Fan vilket konstigt ord. Lagom. Jag antar att om man upprepar ett ord flera gånger så låter det helt... Sjukt. Helt jättejobbigt. Sjukt jobbigt. Vissa ord kommer till och med upp på stora skyltar. Vägskyltar. Det har i alla fall jag lagt märke till... Nå, är detta en lagom lång text? Det är en fråga jag ställer mig själv. Är det? Jag vet inte. Varför ska man egentligen bry sig?
-Jag bryr mig inte.
Det är en fras man säger när man ska vara sådär stöddig och verka som att, ja som att man inte bryr sig. Som att man kör med sina egna regler. När man i själva verket bryr sig så mycket att byxorna färgas bruna.

Jag tänkte på den här lilla remsan med text, skriva "Peace", men det tänker jag inte göra. För det gör ändå ingen skillnad. För jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0