Melonas Bananas

Ikväll ska vi bada tunnaaaaa! Hoooowie!
Jag och Josefin gymmade efter skolan idag och det var en kille där och sen var det två och det var pinsamt och jag var tvungen att byta om och dom var där. OCH jag har en Madagaskar-affisch direkt från bion! Occchhhh jag har tydligen en ny klänning och tröja!... OCH vi ska bada tunna ikväll hos Malin. Och jag längtar tills vi ska resa med skolan till Uppsala, Gävle, Sundsvall och Stockholm. Jag längtar tills våren och massa saker! Helt superdupermegabranice! Jag måste typ diska nu, sen måste jag packa badkläder och kläder inför helgen, det blir Sveg imorgon! (Jag ska ge boxningskudden några slag av lycka också)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0