Red snow

När vi gick utanför matsalen flög det flera dussin fåglar i luften. Vi studerade dem noga och var djupt fascinerad. Några flög högt, högt uppe. Några var närmare marken så de fåglarna såg fyra gånger större ut än de andra. Det är sannerligen inte ofta man ser fåglar flyga så högt... Plötsligt utbrast Emma
-Fan dom kan bajsa på oss! Nu går vi!

Nu ska jag städa min nergrisade lägenhet, som givetvis är tillstökad med flit. Jag älskar att göra det bara så att jag kan få städa. Sen ska jag sätta upp "5 gånger gud" affischen på väggen som jag och Josefin snodde utanför mataffären. Bollnäs-resan vi gjorde i måndags för att kolla på "5 gånger gud" kommer jag aldrig att glömma. Det var nog en av de bästa dagar jag upplevt hittills. Både på grund av teatern, själva resan och att jag kände mig så där levande. Utmana-ödet-kick, ungefär. Därav det plötsliga rycket att sno en affisch. Ett litet minne.



Och jag är trött på all reklam som jag inte läser, som bara hamnar i återvinningen...

Vänligen spara på papper och skippa reklamen! Tack på förhand :)


Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Tejpa på hela så inte färgen/pappret löses upp! :D

2009-01-28 @ 19:48:05
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0