Und Hestjaevel

Dah, und hest was gåing on und promenadish. And då he såg und fuliglish fugl!

Okej, tjafan! Är så jääääla roligt med blogg fan!
Det ska bli en positiv blogg. För det är kul. Och jag kommer att skriva för min egen skull, för det är kul!
Angående mitt utomordentligt bra bloggnamn, så betyder det "ytlig", don´t ask me why liksom!
Kan bero på att jag är en ytlig människa, det enda jag går efter är utseendet. Om någon ser ut som att dom blivit attakerad av en grävskopa i ansiktet säger jag, Oh, heeeell no! I aint touching these! Nåja, nu ska jag öppna en flaska vin från 1921 och suga i mig några dyrt inköpta ostron från Finland. Smaskens!


Veckans självporträtt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vivla la bratislava, ich liebe dich, eine griffenstein!

ååh, jag kan stava bäst. mhihihihih.

2009-01-13 @ 21:47:56
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahaha! Viva la bratislava! Sagan om ändringen <3

2009-01-13 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0