Äckel.

She`ll never cover up what we did with her dress.

Stirrade rakt in i hjärtat på honom. Såg vad som var sanning. Inte särskillt mycket... Jag slog till honom hårt över käken, inte med handflatan, nej. Med knytnäven. Hårt, så hårt att blodet letade sig en väg ut genom huden. Det rann ner över hans hals och ner på hans rena skjorta. Kände att den här gången var det faktiskt ganska behagligt att se blod. Oftast svimmar jag av blotta tanken. Men den här gången var annorlunda, jag riktigt njöt av att se idiotens ansikte kvida av smärta och göra grimaser han aldrig skulle förmå sig att göra i vanliga fall. Tänk om han hamnade på ett foto just i denna situation, jag skulle skratta gott. Slagen av en kvinna, den mansgrisen skulle behöva gå flera år i terapi för att komma över förnedringen. Det var nästan så jag kände en smula dåligt samvete och skuld. Det gick dock väldigt fort över. Han förtjänade det. Min hand pulserade i takt med hjärtat, fort. Knogarna var röda, och ena knogen hade det gått hål på. Det var värt det, intalade jag mig själv. Även om sviterna imorgon skulle kännas bra mycket värre än de gjorde just nu. Och tro mig, det gjorde ont.

Han svingade fram ett slag med sin högra hand, den vänstra höll han sig för käken med. Jag gick åt sidan, och han missade precis. Snubblade framlänges och höll på att ramla ner på asfalten. Han såg så rolig ut att jag vart tvungen att kväva ett skratt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0