Bilder

Härdalsyran i Härjedalen. My hometown yo.





Gräshoppa, Evelina är sjukt nyfiken och rädd för den.

Gillar bilden.

Vattentornet/Ljusdal.


En LP skiva som jag och Josefin hittade på en loppis. Vi vandrade omkring på ljusdal hela dagen och fikade på Rosehills någonting café. Det var chill och mysigt. Åt vårrullar på en restaurang.

Vet hur man beter sig, ja.

Värsta Rambo/militär i vattentornet som vi spenderade natten i.

Maggio/Lovisa.

Fredrik fyllde år, Josefin fixa fina bilden.

Cool-Malin och Söt-Emma. Jag hade inte träffat Emma på evigheter. Det var mysigt att få klämma på hennes stjärt igen.

ALLA BILDER ÄR BRUTALT SNODDA OCH KNYCKTA AV JOSEFIN
. (Eumeumeum.blogg.se)

Nor/Järvsö.


Jag odlade en liten snopp.

Josefin tog ett kort på mig med värstaste värsta coola hatten och jag tog ett kort på henne med morfars gamla moppemössa.


Coolaste gräsklipparen ever. Vi körde runt på den i Nor, slirade lite i backen, sjöng "I´m a barbiegirl in a barbieworld". Samt hade snus under läppen och kepsarna bak och fram. Ascoolt.

Spökhuset som det inte spökar i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej de skulle vi kanske inte men vad bra för dig då att de ser ut somom du har riktigt sötavänner ändå:)

2009-07-29 @ 12:59:32
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0