Cool, utan tvekan

Jag vill bara tala om för er att jag är cool. As-cool. Jag körde den röda, fina, väldigt fortgående motorbåten. Fort som fan, kinderna fladdrade som tyg i oväder. Tänderna ilade och adrenalinet pumpade. Kepsen bakochfram och högerarmen vilandes på båtens reling. Hur cool är man inte då??? Hmm, hmmm??? Ett stort leende likt en volvoraggares infann sig på mina läppar.

Nåja, nog om skryt osv.
Nu har jag duschat av mig svett och lort. Kände att man kunde vara åtminstonde liiite fräsch när man ska ut ikväll. Så nu drar jag till Mirjalajnen. Ska bara sitta här och lufttorka ett tag, medans jag lyssnar på Hoffmaestro och Björn Rosenström.

Ciao, have a nice fuck everybody!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-21 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0