Here comes The Sol

En trevlig dag idag.
Jag hämtade Mirja på cykeln, sen for vi till mig och badade i poolen och chillade.
Ikväll ska vi bada mer, och sova i husvagnen. Samt köpa massa godis.
Just nu sitter jag och väntar på henne, hon for till sjukhuset, sen skulle hon äta.
Humdidum...
Det blir pannkaka med citron och socker till middag idag. Det tycker jag är fasligt gott.

Jag och Mirjalajnen har kommit fram till att man borde ha skygglappar på sig när man duschar offentligt bland folk som visar för mycket...

Vi är fina. Mycket fina... Oh so hot

Kommentarer
Postat av: McAwesome

På den här bilden var det vind stilla! ^-^

2009-07-01 @ 21:01:43
URL: http://thedancingflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0