Yo listen up here´s a story

Well listen up yo.
Hur svårt kan det vara att låta bli någon om man redan har någon?
Bara undrar...


Mmhmmm, yeah. Nu ska jag snart gå och lägga mig i husvagnen och läsa och lyssna på mysig nattradio. Love it as hell. Om ni undrar vad en som jag läser så är det förstås Stephen King, Majsens Barn. En novellsamling från vad jag skulle tro är runt början av åttiotalet. Jag kan inte få nog utav honom.

Sen kom jag på en sak nu när jag sitter här. Fyfan vad min Ozzy t-shirt luktar gott. Mums! Den luktar lite persika och tvättmedel. Sånt gillar jag.

Goodbajs!

Kommentarer
Postat av: McAwesome

Det kan nog vara ganska svårt beronde på situationen...

2009-07-08 @ 18:48:44
URL: http://thedancingflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0