Att äga ett par Foppatofflor?! (?)

Nu sitter jag hemma på lunch. Eller, jag vet inte vad man ska kalla det. Jag börjar fyra igen.

Mina fötter gör ont som ffffaaannnn. Kanske inte så konstigt heller, jag använder platta Converse. Och någon på jobbet hade räknat ut att man går ca en mil om dagen där. Hurray! Jag och Malin Duberg satt och diskuterade de där fula "foppatofflorna" som alla ränner omkring med. Vi sa till varandra att, nej vi ska inte sjunka så lågt!... Alltid har vi sagt att sådana skor inte skulle få befinna sig på våra fötter. Men ack... Jag åker snart på DollarStore och köper ett par för en tjuga. Jag föreslår att Malin gör detsamma, så jag slipper vara utstött och ful-fotad. Trots att i stort sett alla har sådana nu för tiden. He he he he!

Peace homieess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0