gästbloggarN

Hej! Jennifer är i Skellefteå, så jag smygbloggar åt henne. Annars blir det ju förfärligt tråkigt här. Och det är så svårt att låta bli att inte logga in när jag vet lösenordet.
Hon har varit där för länge. Hon kommer att vara borta för länge hela somaren. Jobba. När hon har jobbat klart tycker jag att vi drar härifrån en vecka. Utanför landsgränserna till Sverige. Vi 2 + 3. Det vore fint.
Jennifer, du missar för mycket här hemma.

Snart är det P&L. Kärlek. Massa kärlek helst, om jag får bestämma. Fred också. Tededfred. Jennifer gillar Nirvana.
Det ska vara varmt nästa vecka. Det är awesooooome! Fast det kanske blir för varmt. Eller så blir det tvärt om. Och jättekallt.
Jag väntar på (1). Det kommer inte att hända och jag har ont i bröstet. Inte tuttebröstet alltså. Bröstet. Innuti.

Snart har Jennifer och jag känt varandra i två år. Fast egentligen så började vi ju inte vara med varandra förrens efter ett halvår ungefär. 1½ har vi känt varandra. Det är rätt kort. Hon är också rätt kort. Men det spelar ju ingen roll. Hon är bra. Mycket bra. Ibland blir vi sådär putt på varandra för att vi båda vill ha rätt. Och det slutar alltid med att jag erkänner att jag har fel, eller att vi förblir sur och jag senare inser att jag hade fel. Jag har alltid fel. I början trodde jag att Jennifer var konstig. Då hade jag också fel. För det mesta är vi bra i alla fall. Överbra. Superduperbra. Töntigt bra.
Hoppas allt kommer att vara lika bra nästa helg. (1) skulle göra saken så mycket bättre.

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra att du gör bloggen intressant, super cuit inlägg! jennifer ska vara stolt att hon har en sådan fab vänn!

2009-06-22 @ 18:07:20
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad bra att du gör bloggen intressant, super cuit inlägg! jennifer ska vara stolt att hon har en sådan fab vänn!

2009-06-22 @ 18:07:21
URL: http://thedancingflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0