Here comes The Skellefteå

Jag och farfar satte upp tältet som vi skulle sova i på P&L.

"Freja-huset"



Jag lekte Johan Palm... Som några på festivalen sa skulle spela i stället för Mando Diao. Jag vart fett arg då.

Jag och bror var allmänt snygga och sexiga.

På midsommar lekte vi runt stången och hade roligt.

Jag fick en vän som hette Ulla-Britt. Hon spenderade det mesta av sin tid på rygg. Kallas även Ulla-K*ulla.


Släktträff.


Molly ville leka, men inte krullot.


Sluuut, jag orkar inte skriva vad jag gjorde och så vidare. Kan bara säga att jag fick tag i fyra LPskivor, det var nice.

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh vad fint det där rummet var!

2009-06-29 @ 19:47:14
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag skulle också vilja vara kompis med den där Ulla-Britt! :) Eller Ulla-K*nulla, vilket som xD

2009-06-30 @ 17:10:00
Postat av: igen

Oj, förlåt. :O K*ulla menade jag. :) Ulla-K*ulla

2009-06-30 @ 17:12:13
Postat av: Jennifer

Hahah, jaa hon är nice ;D

2009-06-30 @ 18:30:07
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0