Hey ho, let´s go!

Imorgon är dagen då jag skulle gått ur skolan om jag hade gått i Sveg och inte var så dum i huvet att jag måste gå om ett år för att plugga matte som jag hatar så mycket. Det känns så bra.


Nu ska jag inte vara så jävla bitter över det... Det är som det är och jag överlever. Dessutom har jag fått många fina vänner här i Ljusdal som jag trvis så bra i.
Hur som helst, allt är packat och klart inför imorgon. Jag och Josefin tar tåget till Sandviken vid fyra, då ska vi lyssna på askalasbra musik på hennes nya fina mobil!
Nu ska jag duscha och efter det är det sängen som väntar. Gött!

Godnatttttttt syns på måndaaaaag

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Dessutom har jag fått många fina vänner här i Ljusdal som jag trvis så bra i.



I?!



Hahahaha, det där är såndär.. vet inte vad det heter men så att det låter som du menar något som du inte gör. Lolololololol XD

2009-06-05 @ 08:50:06
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: McAwesome

Jag trivs med dig också!!<3

2009-06-05 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0