Skolavslutningngngg

Jag, Malin, Fredrik, Josefin och Emma cyklade till vattentornet igår. Det var riktigt nice, hur bra utsikt som helst över hela Ljusdal. Sen skulle vi åka hem till Fredriks stuga. Jag satt på sadeln och styrde och Fredrik skulle trampa när han satt på pakethållaren... Det gjorde han i alla fall inte. Och det var nedförsbacke, och vi åkte... Och åkte, och kunde inte stanna. Vi vinglade hit och dit, det måste ha sett grymt kul ut!
Sedan var vi ju där ett tag, sen hos Malin, sen Fredrik igen. Till sist dissade jag och josse dem och åkte till Stadt. Där var det full rulle! Oj oj oj! Himla rolig kväll, natt, morgon. Vi skakade rumpa med Matias och kind of många andra. Efter Stadt hade stängt åkte vi hem till Färila till Matias och åt för att sedan gå på efterfest hemma hos mig. Martin, Matias, Josefin och jag. Fast vi var så trött så den festen var lite... O-festig.
Yeah! Bra skolavslutning. Men det är faktiskt inte så himla kul att vara i Sveg hela lovet heller... Jag vill ha skola på måndag :(:(:( buhuu! Jag vill inte vara här...

Peace

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Fniss. kvällen blev awesoooooome! Och jag kan inte sluta tänka på ett leende. oooho ^^

2009-06-13 @ 22:03:47
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JAA! fucking great! :DDD

Fniss ;);)

2009-06-13 @ 23:06:19
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0