Ey Sten, varför är din sovsäck blöt?

Gissa vem som har varit duktig och gjort matteprov idag? Och vem som pluggade matte när hon kom hem? Och vem som beställde Peace&Love-biljett? Och vem som bakade kakor?

Det var JAG! Coolt va? Jag känner mig fett duktig. Imorgon blir det ett till matteprov, det är därför jag pluggade när jag kom hem. Fast jag ska gå igenom kapitlet en gång till så det sitter ordentligt...

Hohohohoooooo, P&L here we come! Malin har också beställt idag!!!!


Här är alla artister:

Tisdag
Emil Jensen
Navid Modiri & Gudarna
Thomas Di Leva

Onsdag
Dan Viktor
Faela Band.
Follow Him To the End Of the Desert
Hoffmaestro & Chraa
Laleh
Stiko Per Larsson
Thomas Di Leva

Torsdag
A Camp
Backyard Babies
Bullet
Caj Karlsson
Carl Barât [UK]
Evergrey
Frida Hyvönen
Gentleman & the Far East Band [DE]
Goodlooking Trash
Hockey [US]
Jahcoustix [DE]
Johan Johansson
Keane [UK]
Kleerup
Lars Winnerbäck
Lauren Harris [UK]
Lykke Li
Maria Mena [NO]
Monster Magnet [US]
Mötley Crüe [US]
Promoe
Sofia Karlsson
Sven Zetterberg Blues Band
The Coffinshakers
The Kooks [UK]
The Soundtrack Of Our Lives
The Temper Trap [AUS]
Thomas Di Leva
Thåström
Tysta Mari
Volbeat [DK]
Warrior Soul [US]

Fredag
Alice In Videoland
Atmosphere [US]
August Burns Red [US]
Bongo Brains feat Stefan Sundström
Bring Me The Horizon [UK]
Cult of Luna
Dengue Fever [US]
Deportees
Erik Hassle
Fatboy
Gaby & The Guns
Gogol Bordello [US]
Governor Andy/Inna Style Band
Henry Rollins [US]
Hägga & The Thievs From the North
Lars Winnerbäck
Little Marbles
M83 [FR]
Mando Diao
Opeth
Parken
Perssons Pack
Peter Doherty [UK]
Satyricon [NO]
Skilla
Sky High
The Baboon Show
The Knockouts
The Living End [AUS]
The Sounds
The Stranglers [UK]
Timbuktu
Torkel Rasmusson och Kjell Westling
Turbonegro [NO]
Ulf Lundell
Witchcraft

Lördag
Abalone Dots
Anna Ternheim
Blindside
Chris Cornell [US]
Dia Psalma
Division Of Laura Lee
Dundertåget
Electric Boys
Faith No More [US]
Graveyard
Hello Saferide
Håkan Hellström
Immortal Technique [US]
Jenny Wilson
Jerry Williams
Jonathan Johansson
Jonna Lee
Kalle Baah
Kung Henry
Laakso
Lars Winnerbäck
Masshysteri
Mattias Hellberg & The White Moose
Miss Li
Mojo Buford & Jimi
Moneybrother
Pain
Pretty Whores
Prop Dylan and The Reptilebrains
Raised Fist
Razorlight [UK]
Sanna Carlstedt
Slagsmålsklubben
Sonic Syndicate
Sophie Zelmani
Strindbergs
Sugarplum Fairy
The Leather Nun re:loaded
The Wildhearts [UK]
Tiamat
Titiyo

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

Ey, töntigt att knycka min rubrik :<



ÖPP ÖPP ÖPP! pp

2009-06-02 @ 22:05:52
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Peace and Love!! Jag måste boka biljett rätt snart. Tror jag.

2009-06-06 @ 13:13:38
Postat av: Lovisa

Nej! Dom har utsåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååålt! Hur ska jag göra då,då?

2009-06-06 @ 13:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0