Muuu!

Jag klarade matteprovet idag.
Nästa vecka blir det ett till. Suck.

Tagit sig vatten över huvudet
Simma lugnt
Sova med fiskarna
Inte kasta sten i vatten
Inte ropa hej förens man är över bäcken
Fiska i grumligt vatten
Bakom flötet
En droppe i havet
Fiska efter något
Få napp
Får sina fiskar varma
Ute på okänt vatten
Pigg som en mört
Ute på djupt vatten

Nå, se vad jag kan! Massa olika uttryck som jag funderat på en längre tid nu... Det har bara med vatten och fiskar att göra, fniss!


Jag måste vara uttråkad.
Nu ska jag sy en gris-dräkt.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: McAwesome

Jag blir inte klok på dig men vem blir det på mig? Ingen fattar hur jag tänker och inte heller hur du tänker;Pändå är vi så uppskattade:D

2009-06-03 @ 21:57:10
Postat av: Jennifer

Vad är det som är så svårt att fatta i den här texten då?

Det är väl inte konstigt att sy en gris-dräkt?

2009-06-03 @ 22:07:35
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: McAwesome

Det beror på vad du ska använda den till;D om du ska ut och ragga herr grisar eller om du ska ut på stanXD

2009-06-03 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0