Virus

Jag har fucking datorvirus som jag har försökt fixat, med hjälp av Sebastian haha! Jag vet inte om det är kvar nu, men men. Undrar vad jag har varit någonstans. Worms och Trojan Horse är det mååånga av. Porrsurfar-kungen här då!...
Ikväll var det Beach Party på... Ja, någonstans på Ljusdal. Inte Järnvägs utan det där andra. Matias tyckte att jag skulle dit men jag och Emma dissade det. Too bad. Det kanske hade varit roligare än att sitta och ruttna i lägenheten och försöka bli av med virus?

Nu ska jag gå och gotta mig i Paris Hiltons liv på TV. Sweet...
TTYN (Talk To You Never)

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

- more (talk to you never)



hehehehehehheheeee

2009-06-09 @ 22:30:14
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0