-----------------

Gefangefangefangefangefanimiggefangefan!!!!!!!!!
När jag tröttnar på något, så tröttnar jag mycket. Då orkar jag inte. Då spårar jag ur och blir helt vansinnig. Då kan jag göra vad som helst. Nåja, inte vad som helst. Då vill jag flytta. Nu har det hänt igen och nu vill jag flytta. Fast den här gången räcker inte elva mil. Nu vill jag flytta till ett annat land. Och när jag tröttnat på det landet, flyttar jag till ett annat. När jag bott i alla länder kommer det inte att finnas några kvar. Vad gör man då? Jag blir så här på tok för ofta och jag vet inte varför. Jag tänker att folk hatar mig, att de tycker att jag är konstig och så vidare. Det är jag kanske. Jag gillar inte att ha någon blogg, jag gillar inte heller bilddagboken. Jag gillar inte datorer överhuvudtaget. Helst skulle jag vilja leva som förut. Men det kan bli en smula problematiskt, så vida ingen uppfunnit en tidsmaskin? Jag vill inte det här. Jag vill vara någon av de där människorna som inte bryr sig om vad andra tror, tänker och tycker om dem. Bara ge fan liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0