Hejdå

Nu ska oseriösa Jennifer bort. I alla fall under nästa vecka. Från och med måndag ska jag vara normal inom parantes. Jag ska inte flamsa runt, inte springa, inte skratta, inte skämta, inte vara så upp och ner med humöret heller. Det låter ju som en bra plan. Jag ska inte vara så jätteglad heller för den delen. Jag ska inte bjuda på mig själv, bara vara strikt och gå på alla lektioner. Göra allt som måste göras i skolan, kanske inom parantes. Men framförallt ska jag inte skratta och flamsa. Bara vara "normal" och strikt. Tvätta, laga mat, städa, plugga, sova och försöka ha så tråkigt som man bara kan. För det är väl så? Att vara strikt och sköta sig? Vad vet jag... Det jag vet är att jag hade en tid då jag var så, jag var rädd att inte vara bra. Att inte vara normal. Men nu skiter jag i vad allt normalt har att göra med. Just därför tänkte jag testa i en vecka eller så, för att komma ihåg hur fördjävla "lame" livet var då. För att få veta hur bra det är nu.


Vi får väl se hur det ter sig under kommande vecka. Dokumenteringar kommer att göras... Hälsa mig lycka till och att jag ska ha så tråkigt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0