Snodda bilder från fredags och idag (eumeumeum.blogg.se)


Hej jag och Lovisa har hängpattar när vi åker till Gävle, det är tyyyyp mode.
Jonas fick ett flygplan i ögat. (Det bah, kraschlandade)
Lovisa Emma Malin Ivan

Vi kollade på film och satte ihop flygplan som jag fick i present av Jonas och Ivan. (Jag fick även en blomma, kind of nice)

Kind of mysigt! Idag bestämde vi oss för att ha två partyn efter påsklovet. Varav ena ska innehålla en grabbig 80-tals fest med tv-spel, öl, färdigmat, raptävling, Rambo och Die Hard, prata om hur stora bröst tjejer har och en och annan hockeyfrilla ska väl sitta på sin plats. Även en hel del 80-talskläder, samt musik. Andra partyt ska innehålla en typisk tjejig kväll med smink, "chickflicks", manikyr och ansiktsbehandling, cider, laga maten själv och permanentat hår. Även här ska vi ha ett 80-tals tema.

Emma och Malin hade sitt födelsedagsfirande hemma hos Emma. (Vi är het, you know)

Yeah, modellyrket står och knackar utanför dörren.
Efter att de andra åkt hem var det bara jag och Emma kvar, så vi kollade på Juno, Wildkids och Robinson.
That´s all. Imorgon blir det bugg! Hellsyeah.

Kommentarer
Postat av: William

De där gula lurviga "man-håller-ett-kors-i-handen-hoppar-djuret# är såå coola :D

2009-03-28 @ 23:17:57
URL: http://www.bilddagboken.se/saabturboAPC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0