Snoerkråaka(Dalmas-dialekt)


1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Stephen King, Cujo: Den första höslåttern skulle infalla på om sommaren, hur goda (eller dåliga) blåbären skulle bli,

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg.

3. Vad såg du senast på TV?
That 70´s show

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21:58 (klockan var 20:04, bra bara en timme för mycket)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fleet Foxes, Tiger Mountain

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag gick runt Pårsgatan

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
En irriterande varningsskylt för virus... -.-

8. Vad har du på dig?
Ehh... Mja... Inte så mycket

9. Drömde du något inatt?
Jag kan inte komma ihåg mina drömmar mer än på morgonen, om det inte är någon alldeles speciell dröm så att säga.

10. När skrattade du senast
När försäljaren ringde och jag pratade thailänska!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En tavla i blyerts, gammal colaburk och andra plåtburkar, vinylskiva, spegelvägg mm

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Jaa!!! Hahahah, men det är så elakt så jag kan tyvärr inte säga det, josse vet dock...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Sköj

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmja, en skräckis av något slag?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Åh, en villa utomlands, massa kläder, inredningsprylar, ett musikbolag... Typ.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Eh... Ja... Jag cyklar alltid till ett speciellt ställe på sommaren som jag åker till för att tänka och fundera.
 
17. Tycker du om att dansa?
Jodå, ibland. Snart ska jag ju försjuttsingen gå på buggkurs!

18. George Bush?
Sa du en idiot som har ett abnormalt intresse för att kriga samt utsätta oskyldiga människor för tortyr? Nä, tänkte väl inte det...

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Inga planer på att skita meloner än på ett tag...

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ABSOLUT!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vem fan e du?

23. Vet du vem som sjunger Red red wine?
Bob Marley? Om det är så, så är det jävligt läskigt för just nu spelar jag en låt med honom. o_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0