SuperEgon

Egon lever!! Egon lever!!!! Han har klarat helgen, jag trodde att han skulle dö. Men han lever. Åh, Egon! Min lilla fisk :´)

Idag hade vi föreläsning på skolan av en man som heter Jonas Hassem Khemiri, han har skrivit ett öga rött bland annat. Det var riktigt kul, och bra. Sen har Malin anmält Lovisa till buggkursen. Så nu blir det Emma, jag, Malin och Lovisa som ska bugga på söndag! Det ska bli roligt. Hoppas att vi slipper dansa med gamla stinkande gubbar (förlåt för elaka fördomar.)

Men jag hamna i en park å levde på å sälja... Haddirattandara ompapa! Det var det jag sa det var inte bra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va´ roligt! Ser han ut och må bättre lille Egon?

2009-03-23 @ 17:39:31
Postat av: Jennifer

Ja, han simmar superfort så jag antar att han kommer att fortsätta ett, hyffsat, bra liv. Hhahaha! :D

2009-03-23 @ 18:14:40
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0