!!!!@¤%6!!

Fan för mig. Jag vaknade av att Emma skickade ett sms tio över åtta. Vilket betyder att jag var jävligt försenad och bussen redan hade gått. Det som sög mest var att vi hade nationellt prov i engelska B idag. Duktigt Jennifer! Men, mamma och pappa skulle till Bollnäs idag, så jag fick skjuts av dem in till skolan. (De var ca fem minuter ifrån mig när jag ringde, som tur var) Hur som helst, nu sitter jag i ateljén och dricker apelsinjuice. Jag väntar på att provet ska sluta för att sedan ha en enda lektion. Svenska.

Hmmm....nananana!
Vad ska jag göra?
""##!#@ jag vet inte...!!!!
Och jo, jag hann knappt sminka mig och mitt hår är superfluffigt och stort! GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0