Jag från 2004 till 2009

Hej, jag tänkte härma Josefin och lägga upp (de ytterst få) bilder som jag hittade på mig själv. Börjar från 2004...

Här var jag smal, och hatade det så in i helvete. Dessutom var det här början på min "hårdrockar-period". Oj oj oj så hemskt att se sig själv så smal. Jag hade glömt bort att jag var SÅ smal. Det här kortet är taget vår/sommar 2004

HAHAHAHA, Oh My Fucking God!

Ehum... Ja, datumet står ju där...

Ja, en gång i tiden hade jag lite mörkare hår också.

Lite senare såg jag ut så här.




Här var håret kortklippt, och jag hade just börjat på IV... Usch.
Och efter det här så finns det inte så mycket mer bilder på mig. Mellan 2007-2008 är hittar jag inte en enda.

Och så här slutar det.
Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

hihi, lille pluttis ^^

2009-05-22 @ 10:09:19
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0