*

Igår var det partaj, roligt faktiskt! Vart utgång på Mysen sen. Träffade en massa folk som jag hade glömt bort. Haha. En helt ok kväll,natt. Idag åkte jag till Färila. Glömde sminket så jag kommer att måsta vara ful hela veckan, jippie! Äsch, så farligt är det faktiskt inte. Men därimot glömde jag mina mediciner och det var ju mindre bra. Så pappa fick köra ikapp bussen och ge dem till mig. Det vore inte bra att glömma dem... How evvah, nu ska jag kolla på A Nightmare on Elm Street! Sjukt spännande! Johnny Depp är tydligen med i den också...

Kommentarer
Postat av: maggio

lätt johnny depps bästa roll :D

2009-11-01 @ 20:09:31
Postat av: Jennifer

Haha, nu skämtar du väl?!

2009-11-01 @ 21:16:08
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0