XxxxX

Min lilla josefine ringde och jag svarade (i tron om att det var en försäljare) Ja tjena de va Janne me snoppen här! Haha. Hon tyckte att det var fruktansvärt roligt! Hur som helst så kom vi överrens om att hon ska sova över hos mig i lägenheten på fredag till lördag. På lördag följer jag med henne med bussen hem till Sveg. Jag tror att vi kommer att få det väldigt roligt. Hyra film och äta mat och så. Bara vara vi två. Ska fråga om hon kan ta med kameran också...

Idag har vi börjat med parafrasarbete på bilden. Ska bli kul, jag håller på att göra om "skriet"... Han ska bli fett pimpad assoo. Det går ut på att ta ett känt konstverk och göra om den, ungefär. Förvränga och så vidare...

Nu ska jag pimpa min lägenhet i alla fall. Diska och städa, sweet!

Kommentarer
Postat av: Josefin

men jaaaaha? så vart det emd vår plugghelg?

2009-10-06 @ 22:10:12
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0