Förferreefterferreferre

Ja nu är jag vaken, Erik väckte mig. Dock inte pigg alls. Ont i magen av hunger... Blä. Annars var festen roligare än väntat och det var ju bra. Det tog ett tag innan alla var i gång. Jag och Hans fick skjuts av Jessika in till Ljusdal för att ge Stadt en chans. Möttes upp av några gamla mediatjejer. Gratis entré var det också, och det passade ju min plånbok alldeles förträffligt bra! Så hela kvällen gick på noll öre för mig. Dessvärre var Stadt ingen höjdare så vi åkte hem efter bara ett litet tag. När jag kom hem fick jag besök av Matias, den stackaren hade kört hela kvällen från Borlänge.

Hur som helst, jag tror jag ska se på någon film nu. Om jag har någon bra, vill säga. PEACE

Kommentarer
Postat av: Ma

Ja han måste ju ha varit helt slut körd! Matias alltså xD

2009-10-18 @ 20:38:26
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0