Put the game down, baby

Hur ska man orka allt? HUR.
Jag är måttligt less på skolan, och allt som hör där till.
Trött på att behöva ta piller. Trött på att behöva ta ännu fler piller.
Trött på att vara trött hela tiden. Jag försöker att tänka att det här är det sista året. Men då kommer jag på att, det här är sista året?! Jag ligger liksom efter i ungefär allt. Hur ska jag hinna, hur ska jag orka. Hur ska man orka saker som prov och läxor, när man har fullt upp med att försöka leva? Kan inte allt bara ta slut någon gång... Bara sådär med en fingerknäppning. Borta.


Kommentarer
Postat av: Ma

Du så tänker jag också ibland. Om livet utanför skolan ibland är skit, hur fan ska man orka prov och annat fucking arbete? Sen om man ser det minsta ledsen eller trött ut kommer en jäkla lärare och säger "har du inte sovit bra inatt?" "vaknat på fel sida?" "bitit i den sura citronen?" "Skärpning! Inte sova på lektions tid!" Arg blir man då. Arg som fan!!

2009-10-07 @ 20:39:41
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Arg så in åt helvete.

2009-10-07 @ 22:15:12
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0