We are all going to die.

Igår var jag med Erik, Josefin och Matias. Vi åkte på Preem och köpte godis. Och eftersom Erik har en sådan häftig BMW så tog vi en raggarrunda på Färila. Mitt i farten åkte det vänstra framhjulet av. Det slog gnistror och hjulet åkte lååååångt bort. Tur för oss att vi inte åkte lika fort som vi gjort innan, då kanske vi nog inte varit oskadda omman säger så. Hur som helst så vi stod där i en timme, för domkraften böjdes och fastnade i bilen. Erik hade glömt handbromsen. Aj aj aj. Händelserikt måste jag säga! Och imorse missade jag och Josefin bussen, så vi bestämde oss för att lifta in till Ljusdal. Folk är inte så vänliga nu för tiden och vill inte plocka upp liftare. Vi stod där vid vägkanten i ca 20 minuter, men till slut kom en bil som stannade. Det var en mamma och hennes 24åriga dotter Ina. Snälla människor. Hon skulle på Stark och dansa, så hon hoppade av först, sen släppte hennes mamma av oss på skolan. Och nu sitter jag här... hmhmhmhmhmhmmh


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi är gaaaaaaaalet äventyrliga, ohohohohoo! PUSSS

2009-10-01 @ 17:29:59
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0