.

Jag var "överraskad" av Josefin och hennes mamma igår. De kom hem till mig med bullar, presenter och blommor. Det var väldigt sött! Så när jag och Josefin satt i mitt kök och åt tårta och bullar kollade jag ut genom fönstret. Då fick jag se ett välbekant ansikte, nämnligen min mamma! Det vart en riktig tjejkväll med mina bästa. Josefin, mamma och Molly.

Idag blir det tårta. Typ snart tror jag... Fast jag vill helst sova, jag är så trött. Sen ska jag läsa på om bussregler. Jag ska gå till botten med detta problem! -Får man åka gratis till skolan på morgonen när man glömt sitt busskort? Busschaufförer är fanimej inte riktigt helt rätt i skallen. Åtminstonde inte den vi hade imorse. Bli sur för att Josefin glömt busskortet. Okej, visst hon glömde det. MEN busschauffören behöver inte beté sig som att hon haft sönder en glasruta. Dåligt bemötande. Undrar om man kan anmäla sådant? Det ska jag minsan kolla upp. Hehehehe!

Uppdatering:
Jag har skickat ett mail till x-trafik angående vissa saker nu. Hoppas de svarar, annars saftar jag tag med ett samiskt punggrepp.

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahahahah du är ju så jävla söt! hoppas du få svar! ;D

2009-09-04 @ 16:19:34
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Ma

Go jennifer, speak upp for the peopel outside the city!!! XD

2009-09-04 @ 17:17:10
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0