Grattis till mig själv typ.

Idag är jag inte längre arton, utan nitton. Tror att det här var den sämsta födelsedagen jag haft. Hittills. Det tänker jag inte sticka under stolen med. De enda som kom ihåg att jag fyllde år var mamma, Mirja och Josefin. Känns bra. Nu ska jag sitta här och fira min födelsedag. Själv. Känns bra. Jag ska fira det med att äta mat för en gångs skull. Möjligtvis dricka saft till. Hyrt två filmer har jag gjort också. The haunting in connecticut och Benjamin Buttons otroliga liv. Hoppas bara jag vågar se rysaren ensam... Okej, det är verkligen inte kul att sitta här alldeles ensam på sin födelsedag. Men å andra sidan så är det onödigt om familjen skulle åka hit. Bara för det.

Nåja, nu ska jag sluta emo-blogga och knapra piller i stället. Bye.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis Hjärtat mitt.

2009-09-03 @ 17:45:31
Postat av: Fredriko

Grattis Grattis Grattis :D

2009-09-03 @ 22:53:31
Postat av: Jennifer

Aaaw, tack Fredrik ;)

2009-09-04 @ 00:18:05
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0