Lördagen!



Josefin är såå söt! Mine elsklingk <3

Matias, jag, Hans, Erik och Emma. Josefin är den berömde fotografen och bilderna är såklart hennes.

"Snart är det fredagsmyyyyys!"

Jag köpte Kinderägg! :D :D  helt awesome! Jag fick den söta ekorren ni vet, som alltid jagar den där nöten i Ice Age. Dessutom hade jag på mig min Starwars t-shirt och glasögon. Såg ut som en äkta nörd. Hur som helst, lördagen var jättemysig och vädret var hur fint som helst. Middagen vart supergod och allt var bara så bra. Josefin och jag är så bra <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du kan vara en sötis! Vi är otroligt bra <3

2009-09-28 @ 21:44:16
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: JENNIFEEEEEEEEEEER

Mmmmmmmmmhhhh, jag pussar på dig om några sekunder... VÄNTA! Så ^^

2009-09-29 @ 14:14:45
Postat av: Ma

Alltså jag kommer hacka mig in på era inloggingar och radera de där hemska bilderna på mig!!!! Uha ligen alltså...läskigt hur hemsk jag kan se ut... :o

2009-09-29 @ 15:11:38
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0