lololololol

Jag ska aldrig mer dricka alkohol. Eller, kanske när jag blir 60. OM jag blir 60. Sånt vet man ju aldrig. Det känns lite tråkigt, men jag överlever nog. Jag kommer att skriva på ett avtal om att jag inte får dricka. Spännande! Här ska botas ADHD. Medicinen innehåller amfetamin och det är livsfarligt att blanda den med alkohol. Då kan jag med all säkerhet säga att jag inte blir sextio år... Men om jag börjar medicinera nu, så kanske problemen försvinner på äldre dagar. Då kan jag kanske få dricka alkohol igen. Sista gången jag drack alkohol var då alltså igår. Blir finemang det här! WOHO!


Jag ska nu äta mig en macka och sen dö en smula av att studenten snart är här!

Kommentarer
Postat av: Josefin

kissunge som inte kom till skolan fast du sa att du skulle, nu hann jag ju inte säga hejdå.

men puss sötis, vi ses om typ 2 veckor.

2010-04-26 @ 13:53:51
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi jag vet, men jag var så kissigt trött! vi ses om 2 veckor pussn!

2010-04-26 @ 13:59:49
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0