momme

Momme, Nivea, stickade tröjor, Polly, chokladen Pops, bilbingo, vacker, tjockt brunt hår, tre kronor-serien, grönsaksknippen, fiskråka!, jäääänyfär!, solbränd, brödpudding, jordgubbskräm, en lila ponnyhäst med gul man som jag var rädd för när jag var liten, fina händer och långa naglar som jag alltid var avundsjuk på, Allers och Allas, fika, glassbåt och glasstårtan, fint leende, glädjefyllt skratt, klocka som inte var vattentät, KOTTE! Titta kotte!, blommor vi plockade längs vägen, basket, värme, rådjur, ekorrar, fåglar, rävar, en guldfärgad fotlänk som jag fick, husvagn, glaselefant, sovsäcken, Hjärtan. I alla olika former och färger och mönster.

"Har du slutat rita hjärtan nu?" "Ja, dom är så töntiga haha!" "Ja men det tyckte du då inte när du var liten. Oh, det skulle va hjärtan på aaaallt. Å det skulle vara i alla möjliga former och färger, till och med mönster också! Jag kommer ihåg jag när du satt här och ritade ett papper fullt med hjärtan. Åh det var så fint så tyckte du!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0