Till Emma.

Emma har en SNYGG rumpa, en vältränad rumpa. Finaste formen är den i. Hennes lår är slimmade och nästintill omöjligt lena. Jag älskar när hon har på sig tajta klänningar och kjolar, shorts och byxor. Jag har alltid varit avundsjuk på hennes kropp. Hennes armar, hennes mage, och framförallt hennes rumpa. Jag skulle göra vad som helst för att få en kropp som hennes. Men jag nöjer mig med att kolla på hennes, ibland klämma lite på rumpan sådär sexistiskt som män brukar göra. Jag beundrar henne. Hela henne. Emmas personlighet, hår, ansikte, skratt, humor, mammarollen hon ibland tar på sig, hennes amerikanska uttryck, allt. Hela henne. Och hon tror att jag tycker att hon är tjock. Det gör jag inte. Hon är så galet perfekt. Och jag tänkte att de där byxorna minsann skulle klä henne. Och att hon skulle bli glad över dem. Men det vart hon inte. Hon tyckte att jag var elak. Jag kunde inte ha dem, för att jag blivit smalare. För jag vill också vara lika vältränad som henne. Men jag är mindre än henne, kortare, och kan inte få samma muskulatur som henne. Jag har blivit kallad tjockis av vänner, haft ångest över det. Det gör ont. Även om de som säger det inte vet hur hårt det tar i hjärnan. Så att säga det till någon annan skulle aldrig falla mig in. Därför blir jag så ledsen över att Emma tror att jag vill förolämpa henne på detta sätt.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker vi kidnappar emma mcbabe och klämmer och squizaar och kanske slickar lite på hennes stjärt!

2010-08-31 @ 18:52:00
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: ma

Men jennifer!!!! Nu känner jag mig tvårt om! Nu skäms jag! Dessutom har du aldrig varit tjock, någon som är tjock har storlek 50 eller mer. Och jag har alltid tyckt du är petit, och nu när jag sist krama dig försvann du i mina armar. Därför så, jag vet inte, kände jag mig ännu större när du skrev att jag kunde ärva dina byxor. För det är klart att du måste känna dig överlycklig över att kunna ge bort dom! Det skulle jag också gjort...Jag är glad över att du börjar trivas med dig själv. men du behöver inte skriva ett långt inlägg om mig din knäppgök, du har klämt tillräckligt på min rumpa för att jag ska förstå att den är okej. Och en till sak, du har alltid varit min sexiga petita grovordade hoppitossiga vrickade smarta kvicktänkta verbala änglaliknande humorbefattade alabastervitt vackra butchiga blondin. Oavsett vikt. Punkt. Och dom som kallat dig tjock borde fan gå och kolla huvudena, de är fan tragiskt hur folk bara kan slänga ur sig sådant, speciellt mot dig jennifer, du förtjänar allt annat en det. Du, förlåt för att jag blev arg, men jag bara blev det. Jag tror hela våran generation bryr oss för mycket om vikt, killar med, men det är svårt att inte tänka på det, eller hur? Så jävla svårt...

2010-08-31 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0