Älg.

Jag har magkatarr. Gött. Ont.

Jag har varit i Ljusdal. Med Lovisa, vi gick upp till Slottegymnasiet till Patrik. Det var öppet hus där. (Dörren står öppen alltså, till huset.) (Det föregående var simpel dagishumor.) Och kollade på "Modevisningen". Det var skoj, och låten de spelade går på Repeat i hjärnan. Jag har varit hemma hos Patrik sedan i torsdags, men idag for jag hem. För imorgon *Trumvirvel!* är det skidskytte i Östersund! Snacka om att jag ska klunka vatten då. Not. Jag kommer att bli magsjuk. Fast jag börjar redan bli sjuk förresten. Äh. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Josefin

oj, magkatarr, varför nu detta? stackars :( drick vatten åt mig med! hiohoh parasiter!

2010-12-06 @ 17:14:57
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det kan bli så ibland när det är stressigt eller händer en massa tokiga saker, och om man inte äter som man ska, och om man tar en massa mediciner! Jag var aldrig dit för jag hade så ont i magen, och då tyckte jag att det var onödigt att agera värd för maskar i ett halvår... :(

2010-12-12 @ 23:45:28
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0